מתכננים אירוע? 5 טיפים לתאורה מנצחת לחתונה

התארסתם? מזל טוב! עכשיו הגיע הזמן לתכנן את האירוע המושלם. אחד הדברים שאנשים לוקחים כמובן מאליו לא פעם כשהם מתכננים את החתונה שלהם הוא עניין התאורה. אבל למעשה לתאורה יש היבט מאוד חשוב על איך תראה החתונה שלכם.

התייעצנו עם המומחים של 'קמחי תאורה', והמסקנות מוצגות לפניכם בטקסט הזה. כאן תוכלו לקרוא מדוע חשוב לשים לב לאיזו תאורה אתם בוחרים בחתונה שלכם ועוד חמישה טיפים לתאורה מושלמת לחתונה מושלמת.

עיצוב האולם

מומחי התאורה של 'קמחי תאורה' מספרים לנו שתאורה יכולה לשנות את עיצוב האולם לחלוטין. החל משינוי של אהילי התאורה ועד החלפה של הנורות לצבע חם או קר יותר. כדי שהאולם יראה בדיוק כמו שאתם רוצים – כדאי שתשימו לב לתאורה.

איכות התמונות

כל צלם יאמר לכם שאיכות התמונות באירוע תלויה, בין השאר, באיכות התאורה באולם או בגן האירועים. המומחים מ-'קמחי תאורה' ממליצים לפנות לייעוץ תאורה עם הצלם או הצלמת שתבחרו כדי לוודא שתצאנה התמונות הכי טובות.

5 טיפים לתאורה מנצחת לחתונה

בגלל שאנחנו יודעים שהזמן שלכם חשוב ויקר, ביקשנו מהמומחים של 'קמחי תאורה' לסכם עבורכם חמישה טיפים לתאורה מנצחת לחתונה. הנה הם לפניכם:

שימו לב לסגנון

יש סוגים שונים של עיצוב. שבו והחליטו מראש אם אתם אוהבים סגנון כפרי או שאתם נמשכים יותר דווקא לקו המודרני. כל סגנון דורש פתרון תאורה אחר.

תאורה יכולה להיות אטרקציה

חתונה שמגיעה לרשתות החברתיות של המוזמנים היא חתונה נחשבת. פתרונות תאורה שונים יכולים להפוך את האירוע שלכם לסטורי מעורר הקנאה הבא של החברים שלכם.

אל תשכחו את תאורת השולחן

הרבה פעמים כשחושבים על תאורה חושבים על אהילים ושרשראות מנורות. אבל חלק מהעיצוב של התאורה באירוע חייב להיות גם עיצוב התאורה בכל שולחן. נרות? מנורות מעוצבות? רק אתם מחליטים.

לוודא שהאולם יכול להגשים את החלומות שלכם

חלומות זה דבר נחמד וחשוב, אבל אל תשכחו שבסופו של דבר האירוע קורה במסגרת מה שהאולם או גן האירועים יכולים לתת. וודאו מראש שהאולם שלכם יכול להכיל את פתרון התאורה שאתם רוצים.

השוואת מחירים

יכול להיות שאתם חושבים שהעצה הזו נוגדת את האינטרס שלנו, אבל אנחנו חושבים קודם כל על טובת הלקוחות. שימו לב שאתם עומדים בתקציב שהגדרתם לעצמכם.

סיכום

 

לסיכום, תאורה לחתונה היא דבר שקל לשכוח, אבל ממש לא כדאי. השתמשו בייעוץ תאורה מבית קמחי תאורה על מנת ליצור את האירוע המושלם שמגיע לכם.

תוכן עניינים

אולם אירועים

אולמות אירועים במודיעין – מה היתרונות של בחירת אולם בעיר

העיר מודיעין נחשבת לאחד היישובים האטרקטיביים ביותר בישראל. משפחות וזוגות צעירים בוחרים לעבור ולהתגורר בה, הן בזכות רמת איכות החיים הגבוהה, והן בזכות העבודה שהמקום מציעה מערכות ציבוריות איכותיות מאוד. בין אם זו מערכת חינוך, רווחה, תרבות ומערכות אחרות.

קרא עוד »

עושים גלים: הסודות להפקת אירוע חתונת חוף מדהימה

חתונות הן אירועים מיוחדים הדורשים הרבה תכנון ותשומת לב לפרטים. עם זאת, אירוח חתונת חוף היא חוויה ייחודית הדורשת מערך שונה של כישורים ושיקולים. במאמר זה, נחקור את הסודות להפקת אירוע חתונת חוף מהממת שתהפוך את היום הגדול שלכם לבלתי נשכח באמת.

קרא עוד »